Saturday, January 28, 2012

NOFREEOFCHARGE


sesungguhnya tiada yang FREEOFCHARGE dalam dunia ini !

hahaha ;D dh bca statemnt kt ats ? btul x pa aku ckp tueh ?? btul laa kn ;) mmg x da pa y PERCUMA pn. nk msuk toilet pn kna byar 2 posen ! tym aku pg UK tdy, sesedap rasa jaa adk aku #asha mntak aku blnja kedit dya ! chett. buang karen btul. bek aku bli kedit aku sndri kn. hoho. tp, dsbb kn aku nieh kakk y BAIK ;) aku bli kn laa dya kedit. eyh3 ! tp bkn blanja ! ofcoz laa kna byar blek derr. ngehehehe. beser ah. aku bkn nya tukang cop duit ! dh laa dya mntak msuk kn 10 hingget ! byak cikadak dya mntak aku blnja :P kim slm laa yee ~

#kantoi aku nieh kedekut ! eyh3. correction pleasee !! bkn kdekut, tp MATA DUITAN cket :P hahahha. cket je x byak pn. hehe !!

** klu boifren bca, reject trus =='

No comments:

Post a Comment